الجمعة، مارس 19، 2010

ما أجمل أزهار فصل الربيع

myLithops flowers
my ferocactus flowers
my euphorbia flowers
my Astrophytum flower
my echinofossulocactus flowers
my euphorbia flowers

هناك تعليقان (2):

  1. صباح الخير يا استاذ محمد
    انا باسم اللي غاوي صبار
    اولا/ حمد الله علي السلامة بعد طول الغيبة لاني فقدت الامل خلال الفترة اللي فاتت اني اشوفك تاني او اشوف اي متابعة منك لانك قعدت فترة ماكنتش بتتابع
    و انا كنت باتابعك باستمرار لاني كنت من معجبيك يا باشا و بالصبار بتاعك و اهتمامك بيه لاني عاوز ابقي صديق ليك و اتابع معاك كل مايخص الصبار لاني باحبه جدا وخاصة انك زدت حبي للصبار و خصوصا انك بتدعو الي التعريف بمحبيه و انك بتعرفنا علي ناس كتير من مقتنيه فكتر خيرك و متشكرين علي التعب الكبير ده كله .ربنا يقويك
    وكمان كنت عاوز اسالك علي حاجات كتيير .
    حمد الله علي السلامة مرة تانية
    ثانيا الله ينور عليك و علي العاشق اللي عامل الشغل الجميل دة كله . معقولة انت اللي عامل الشغل الجميل ده كله .النباتات دي كلها مزهرة حلو كدة! سبحان الله
    عاوز اعرف ازاي بتهتم بالتزهير و بتحط لهم اية علشان يبقوا بالجمال ده؟
    و متشكر جدا علي الاستفادة
    باسم مجنون صبار

    ردحذف
  2. أهلا وسهلا بك أخا عزيزا غاليا وسعدت جدا بمعرفتك
    ويمكنك الاتصال بي على موبايلي او ارسال ايميل لي وانا تحت أمرك في كل ما تريد

    ردحذف

عدد الزائرين منذ 3/6/2009